052-640-9925

ביטול רישום פלילי

בעולם המשפט תחומים רבים, כשהחמור בהם הוא הדין הפלילים. כשאדם מוצא עצמו מסובך עם רישום פלילי, בדרך כלל המשמעות היא כתם על המוניטין שלו לשארית חייו. כמובן, לא אם יצליח לבצע בהצלחה תהליך של ביטול רישום פלילי בעזרתו של עורך מומחה כגון עו"ד דניאל דרוביצקי שהינו בעל ניסיון רב בעולם הדין הפלילי. עם ניסיונו הרב, יעזור ללקוחותיו לפתוח דף חדש בחיים, ולהמשיך כרגיל ללא חשש שמא הכתם שדבק בו, ימנע ממנו להגשים חלומות ולהתקדם.

מתי מתאפשר ביטול רישום פלילי

את הרישומים הפליליים מנפיקה המשטרה, והם מתעדים את עברם הפלילי של אזרחים, תוך דגש על תחומים כגון הרשעות שונות והעונשים שקיבלו, את התיקים שנסגרו במידה ובוצעו חקירות, כולל פירוט החקירות ומדוע נסגרו. בנוסף, הרישום הפלילי מפרט גם תיקים פתוחים, כאלו שנמצאים בחקירה ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של האזרח . אז מתי ביטול רישום פלילי מתאפשר? בדרך כלל, לאחר תקופת התיישנות שנקבעה מראש ובהתאם לפרמטרים שנקבעו, למשל סוג העבירה ומי ביצע אותה, מה קורה במצב שבו המשטרה סוגרת את התיק שברשותה, ועוד. בנוסף, כדאי להיעזר בשירותיו של עורך מעולה שיוכל לדחוף לביטול הרישום הפלילי, כשהוא עושה שימוש במידע שקיבל מהאדם אותו הוא מייצג, לטובת אותו אדם וסגירת התיק.

הכל מתחיל בליווי מקצועי

נכון, ביטול רישום פלילי אינו תהליך פשוט וקל, אך דבר אחד בטוח; הוא מתחיל ונגמר בעורך הדין שמלווה אתכם. רק איש מקצוע בעל וותק וניסיון בדיני הפלילים יידע כיצד לגשת לכל תיק שיתגלגל אליו, כיצד להתנהל מול המערכות הבירוקרטיות, מה להגיד ומתי, ובסופו של דבר להחזיר אתכם לשגרה נורמלית במהירות, כשהמוניטין שלכם נקי לחלוטין. לכן, אם הנכם מתגוררים באזור הצפון סביר שתרצו למצוא עורך דין מהסביבה שלכם, כך שהכתובת הנכונה תהיה עו"ד דניאל דרוביצקי שמגיע עם יידע נרחב בדיני הפלילים, שורה של הצלחות באמתחתו ורצון לעשות הכול כדי לעזור לכם לצאת מהבוץ אחת ולתמיד. אל תוותרו על ליווי מקצועי, הוא יוכל להפוך את הכף לטובתכם!

איך אפשר לנקות מוניטין של אדם? האם זה בכלל אפשרי כשמדובר בכתם של ממש כמו רישום פלילי במשטרה? התשובה היא כן, ביטול רישום פלילי במשטרת ישראל הוא תהליך לא פשוט אמנם, אך עם עזרה מאיש מקצוע שמכיר לעומק את דיני הפלילים, המטרה הינה ברת השגה לחלוטין.

כזה הוא בדיוק עו"ד דניאל דרוביצקי שניסיונו הרב והיכרותו עם תיקים רבים מהסוג הזה, מהווים ביטחון של ממש עבור כל אדם שזקוק לסיוע מהסוג הזה. אז למה אתם מחכים? אין כל סיבה להתמהמה, אתם חייבים לעשות כל שביכולתכם בכדי למחוק ולבטל את הרישום הפלילי שלכם!

אי ביטול רישום פלילי במשטרת ישראל יגרור השלכות רבות

נכון שמצד אחד רישום משטרתי הינו חסוי והוא לא מהווה חלק מהמרשם הפלילי, אך אף הוא עלול להקשות על האדם. נתחיל מכך שהמידע ברישום הפלילי יהיה נגיש לגורמים כגון הפרקליטות, מחלקת הביטחון של צה"ל, היועץ המשפטי לממשלה ועוד. המשמעות היא שאם ירצה האדם בעתיד לחתום על הסכמים, להתקבל לעבודה מסוימת ועוד, ייתכן שהדבר לא יתאפשר לו. המשמעות היא שהרישום המשטרתי עלול לפגוע בהיבט התעסוקתי באופן חמור. בנוסף לכך, במקרים חמורים אפילו יותר ייתכן שהוא ימנע מאדם להוציא דרכון זר, לקבל ויזה ועוד. אכן, אין ספק כי ביטול רישום פלילי במשטרת ישראל הוא קריטי על מנת להבטיח איכות חיים מצוינת לאורך זמן, ללא מכשולים.

מחזירים אתכם למסלול – ביחד

קיימים כמה אפיקים להגשת בקשה עבור ביטול רישום פלילי במשטרת ישראל כשהמוכרת ביותר הינה שינוי עילת סגירת התיק ל"חוסר אשמה". עו"ד דניאל דרוביצקי מומחה בכל הקשור להליך המדובר, והוא מלווה מקרים רבים הן בשלבים שלפני קבלת ההחלטה של רשות התביעה בנוגע לסגירת התיק, ואף לאחר סגירת התיק בכדי לפעול לשינוי עילת סגירתו.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support