052-640-9925

מחיקת רישום פלילי בצבא

לא סתם אומרים שעם צה"ל לא מתעסקים, מדובר במערכת הנוקשה ביותר בישראל. עד כדי כך, שמערכת המשפט שלה נפרדת ממערכת המשפט האזרחית, גם כשלעיתים נדמה שערכיה עולים יד ביד עם ערכי המשפט האזרחי ובמיוחד כשמדובר במשפט הפלילי. עבירה פלילית היא מהחמורות בישראל והיא כוללת עבירות אלימות, סמים, ועוד. כשזו מתבצעת במסגרת שירות צבאי (בין אם סדיר, מילואים ואף בזמן חופשה מהצבא), המשמעות היא כתם שחור שילווה את החייל גם לאחר שישוחרר. על כן, מחיקת רישום פלילי בצבא תהיה תמיד מטרה עליונה של אדם שדבק בו הכתם, ועדיף לו שיעשה זאת כמה שיותר מהר. העניין הוא שזה בלתי אפשרי לעמוד לבד מול מערכת המשפט הצבאית, ובדיוק בנקודה הזו נכנס לתמונה עו"ד דניאל דרוביצקי המתמחה הן בדיני המשפט הפלילי והן במערכת המשפט הצבאית. כשהוא משלב בין שני העולמות בכדי ליצור אסטרטגיות בלתי מנוצחות עבור מרשיו, להצלחה מלאה בתהליך וחזרה מהירה לשגרה.

במידה וביצוע מחיקת רישום פלילי בצבא אינה צולחת, מהי המשמעות?

חייל שהורשע בבית הדין הצבאי, מוצא עצמו לרוב מתמודד עם קשיים רבים באזרחות. כדי למנוע את הקשיים הללו, מחיקת רישום פלילי בצבא היא קריטית! במידה ולא ייעשה כן, הרישום הפלילי עבור להגביל אותו בקבלה למקומות עבודה מסוים הדורשים כתנאי סף, היעדר רישום פלילי. בנוסף, לא ניתן להתקשר בהסכמים שונים עם המדינה ולא לקבל ויזה למדינות זרות מסוימת, שפשוט לא רוצות לקחת סיכון. יתר על כן, לא יאושר לאדם בעל רישיון פלילי לשאת נשק באופן חוקי. אם כל זה לא מספיק, הרישום הפלילי עלול להשפיע גם על חייו האישיים של האדם, ולהעמיד מכשול בפני זוגיות מוצלחת ואף קשרי חברות.

אתם חייבים לעשות הכל כדי לצאת מזה

אין ספק, רישום פלילי הוא לא משחק ילדים. אז מה עושים? יוצרים קשר עם עו"ד דניאל דרוביצקי שיפעל להשגת מחיקת רישום פלילי בצבא כמה שיותר מהר, בכדי שתוכלו להשתחרר לאזרחות או להמשיך בשגרה הצבאית (תלוי באיזה שלב אתם נמצאים) בשלווה ובנחת, בידיעה שהחל מעכשיו, אתם חופשיים לעשות שינוי לטובה בחייכם ולהוכיח שאתם ראויים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support