052-640-9925

עורך דין הטרדות מיניות

לצד מגפת הקורונה, קשה להתעלם ממגפה נוספת שמכה גלים במדינה הקטנה שלנו; ההטרדות המיניות. המספרים כה גבוהים והכל כל כך מעורפל, עד שקשה לדעת מה נכון ואיזה צד צודק. בדיוק כאן נכנס לתמונה עורך דין הטרדות מיניות שביכולתו לייצג כל אחד מהצדדים, ולהביא לתוצאה הטובה ביותר עבור מרשיו. עם שנים של ניסיון וידע בכדי לטפל בתיקים באחד התחומים המסובכים והרגישים ביותר בעולם המשפט, עו"ד דניאל דרוביצקי ישמח לעמוד לשירותכם ולהוביל אתכם יד ביד, אל הצדק שמגיע לכם.

עורך דין הטרדות מיניות עוסק באחד התחומים המורכבים ביותר

כל אחד מהצדדים – בין אם הוצאה דיבתו ובין אם הוא בצד המותקף חלילה, מתמודד עם סיטואציה מורכבת מאין כמותה מבחינה חברתית ואישית. זו סיטואציה מטרידה שקוטעת לחלוטין את חייו של האדם, וצריכה ייעוץ מדויק ומקצועי של עורך דין הטרדות מיניות שלא רק מכיר את התחום, אלא גם יודע לתת את השירות האישי והטוב ביותר לכל אדם. זאת, תוך התחשבות מלאה בצרכיו, ובמצב הרגיש אליו נקלע. עם סבלנות אין קץ, רגישות מלאה והכלה, יוכל עורך הדין לפעול תוך שיתוף מלא של הלקוח בכל צעד ושעל בתהליך. שיתוף הפעולה הזה חשוב מאין כמוהו שכן ללא פרטי מידע מלאים, עורך הדין לא יוכל לבצע את תפקידו כהלכה. על כן, יש לעבוד מולו בשקיפות ככל האפשר ולא לחסוך ממנו מידע.

עושים צדק במלוא מובן המילה

מהי ההגדרה להטרדה מינית? ובכן, מדובר במונח כולל למעשים אסורים המקוטלגים לדרגות חומרה שונות. אלו יכולות להיות הטרדות מיניות מילוליות, הטרדת פיזיות (מהקלות ביותר עד ואונס), ואף הטרדות שאינן מילוליות או פיזיות כגון הפצה של צילומים, הקלטות וקטעי וידאו המתמקדים במיניותו של אדם מסוים ועוד. אם אתם מחפשים עורך דין הטרדות מיניות מומלץ הגעתם למקום הנכון! עו"ד דניאל דרוביצקי יתייצב לעזרתכם ויעשה הכל כדי שהצדק שמגיע לכם, יינתן לכם בסופו של דבר ובמלוא מובן המילה. עם ידע וניסיון של שנים עם המערכת הסבוכה ורגישות מלאה כלפי הלקוח, תהיו בטוחים שבקרוב מאוד תוכלו לחזור בשלווה לחייכם.

אי אפשר להתעלם מהעובדה שהטרדות מיניות הפכו לתופעה חברתית נרחבת וקשה במיוחד, שפוגעת בכל כך הרבה נשים וגברים מכל מנעד האוכלוסייה וכמעט בכל מקום; בבית, ברחוב, כשמחכים ומחכות לאוטובוס ועוד.

הן אפילו חצו גם את גבולות המשרד ונכנסו למקומות העבודה, כשאנחנו שומעים מידי תקופה על אדם בדרגה ניהולית גבוהה שהשתמש בכוחו כנגד עובד או עובדת תחתיו. עו"ד דניאל דרוביצקי מעניק שירותי עו"ד הטרדה מינית בעבודה בכדי לסייע וללוות כל אדם שחש שכבודו נפגע, מרחבו האישי נחצה ובטחונו במקום העבודה, התערער.

עו"ד הטרדה מינית בעבודה יידע לקטלג את המעשה

החוק בישראל מגדיר הנחיות ספציפיות בהקשר של הטרדה מינית במסגרת העבודה. זאת, מפאת ההבנה שמדובר בסיטואציה מעט שונה מהטרדות מיניות אחרות. כאן, מדובר ביחסי תלות בין העובד והממונים עליו. ברגע שמדובר ביחסי תלות וכפיפות, העובד מוצא עצמו מתקשה יותר להתלונן בשל החשש לסכן את מקום עבודתו ואת מעמדו וכמובן, את מצבו הכלכלי. עו"ד הטרדה מינית בעבודה יידע להצביע על חומרת המעשה ולשייך אותה לאחת משש קטגוריות המגדירות הטרדה מינית בעבודה; מעשה מגונה, הצעות חוזרות לאדם שאינו מעוניין, סחיטה באיומים שהינה בעלת אופי מיני, התייחסות למיניותו של אדם בעוד אותו אדם לא מעוניין בכך, השפלה והעלבה בהקשר למיניותו של אדם, ו\או פרסום של הקלטה\צילום\וידאו של אדם המתמקד במיניותו, כאשר לא ניתנה הסכמתו לפרסום החומר. 

ביטחון שאינו מותנה בדבר

כל עו"ד הטרדה מינית בעבודה יודע עד כמה קשה היא המלחמה בתופעת ההטרדות המיניות, ועל אחת כמה וכמה ההטרדות המתרחשות במקום העבודה. כדי לעשות זאת, יש להיעזר בעורך דין חזק המנוסה בתחום, שיעשה הכל כדי לתמוך ולמצות את זכויותיו של האדם אותו הוא מייצג – בין אם מחד מדובר בגורם הנפגע, או מצד שני באדם שהואשם על לא עוול בכפו. בכל אחד מהמקרים יש לנהוג ברגישות הנדרשת, בהכלה, הקשבה ובחינה מעמיקה של הסיטואציה כולה, בכדי להגיע בסופו של דבר למסקנות מדויקות שיצליחו להטות את הכף ולהשיג צדק של ממש על פי החוק.

הטרדות מיניות הפכו למגפה של ממש בישראל, כשמידי ערב עולות כותרות חדשות על מקרים מזעזעים, כאלו ואחרים לשני הצדדים; מקרים בהם אדם נמצא אשם במעשים שביצע, ומנגד מקרים בהם הסתבר שמדובר בתלונת שווא. האם ידעתם שכשמדובר בהטרדות מיניות במקום העבודה, הסיטואציות הללו מקבלות התייחסות בנפרד? הסיבה לכך היא שכאן מדובר ביחסים של כפיפות – עובד למעביד, וברגע שקיימת התלות הזו, האדם הנפגע לרוב ירגיש לא בנוח לשתף ולספר, שכן הוא מסכן את מקום העבודה, את המוניטין ואת המצב הכלכלי שלו. עו"ד דניאל דרוביצקי הינו עורך דין הטרדה מינית בעבודה שמודע היטב לפחדים והחששות הנלווים לסיטואציה, ומתחייב שבעבודת צוות הכוללת את שיתוף הפעולה שלכם והידע המקצועי שלו, ניתן יהיה להביא את הדברים על סדרם ולהשיג את הצדק המיוחל.

כיצד מוגדרת הטרדה מינית על פי עורך דין הטרדה מינית בעבודה

הטרדה מינית הינה שם כולל להתנהגות בעלת אופי מיני המלווה במעשה, דיבור ואף רמז. היא מתרחשת באופנים רבים וכוללת התנהגויות לא רצויות במנעד רחב. עורך דין הטרדה מינית בעבודה חייב להציג את הדברים כדי שיובן מהו ההקשר שבו בוצע המעשה, מהו טיב היחסים ומכלול הנסיבות, זאת לצד ראיות נפשיות ולעתים גם פיזיות. בנוסף, כדאי להכיר את רשימת ההתנהגויות השונות המוגדרות כהטרדה מינית; שימוש בהערות גנאי או כינויים בעלי אופי מיני, הערות מילוליות, הערות מיניות, בקשות שהינן בעלות אופי מיני, ביצוע מחוות מיניות, הבטחה של הטבות בתנאי העבודה תמורת טובות מיניות, נגיעה או תקיפה מינית, כפייה לאקט מיני, פלישה למרחב האישי, הפצה של תמונות\סרטים\הקלטות בעלות אופי מיני של הקורבן, ועוד.

לא עוד פחד וחשש!

אדם שעובר הטרדה מינית במקום העבודה, עלול לפתח במהרה חרדות ופחדים; על מצבו הכלכלי, על משפחתו, על המוניטין שלו, ועוד. על כן, עורך דין הטרדה מינית יעשה הכל בכדי להחזיר את החיים למסלולם, ולהביא את הצדק על מקומו. אצל עו"ד דניאל דרוביצקי תקבלו לא רק ליווי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם הבנה והכלה של המצב, תוך הקשבה מלאה וזמינות לכל שאלה ועניין.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support