052-640-9925

עורך דין נשק

בישראל, לא כל אדם יכול לשאת נשק. צריך לעבור קורסים ומבחנים בכדי לקבל את הרישיון, וגם אז מדובר ברישיון בהתאם לקורס הנלמד. לסוגי נשק שונים, נדרשים לימודים שונים ומדויקים. על כן, אין ספק שעל מנת לקבל רישיון בישראל, יש לעמוד בפרמטרים חמורים מאין כמוהם, כשגם במצב שבו אדם עומד בהם, ייתכן שייתקל בקשיים. במצב כזה יש לפנות אל עורך דין נשק המתמחה בתהליך הוצאת רישיון נשק, והחזרתו במקרה של ביטול הרישיון. אם גם אתם מעוניינים להוציא רישיון לנשק, עו"ד דניאל דרוביצקי ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם להשיג את מבוקשכם, תוך שהוא נשען על הפן המשפטי של התהליך.

כיצד יפעל עורך דין נשק במצב של ביטול הרישיון?

באופן עקרוני, ישנם מקרים בהם ביטול הנשק הוא הכרחי. למשל, במידה והאדם היה מעורב בעבירה כלשהי או תקרית אלימה, ואף במקרים בהם חלה הידרדרות במצבו הנפשי ו\או הבריאותי שהופכים את השימוש שלו בנשק למסוכן לעצמו ולסביבה. מצד שני ישנן סיבות שאינן סבירות במאת האחוזים, למשל תלונות שווא או תיק שכבר נסגר. בכל אחד מהמקרים יש לפנות במהירות אל עורך דין נשק בכדי לפעול להחזרת הרישיון, במיוחד במקרים בהם הנשק נדרש עבור פרנסתו של אדם, כשהשימוש בו היה להגנה עצמית, או כאשר מדובר כאמור בתלונת שווא. יש לציין שבכל מצב שבו מתקבלת הודעה על ביטול רישיון, היא נכנסת לתוקף באופן מידי כך שעל האדם לפעול בהתאם לחוק ולהפקיד את הנשק. ההמלצה היא לעשות כן ולשמור על מוניטין חיובי, שיוכל לתרום בהמשך להחזרת הרישיון.

האם צריך לפנות לשירותיו של עורך דין גם לפני קבלת הרישיון?

במידה ונדרשתם לקבל אישור מאת עורך דין נשק ובמצב זה בלבד, עליכם לפנות לעורך דין לפני קבלת הרישיון. במידה ולא, לרוב אין בכך צורך שכן עליכם לעמוד בקריטריונים שהציב השר לביטחון פנים. במידה והנכם זקוקים לשירות משפטי בתחום, עו"ד דניאל דרוביצקי הוא הכתובת! כשהוא מכיר מקרוב את המערכת, לצד החוקים והתקנות של תחום הנשק בישראל, יבטיח שרישיונכם יוחזר אליכם במהרה.

עד כמה שזה נשמע לא הגיוני, תהליך הוצאת רישיון נשק בישראל אינו פשוט כל כך. זו אינה זכות של מה בכך, כי אם בקשה שיש להגיש במיוחד ולעמוד בקריטריונים שונים שהרשויות מציגות.

לא תמיד קל להבין את התהליך ואת הסעיפים השונים המוצגים בפני האזרח הפשוט, כך שכדי להוציא רישיון נשק עורך דין יהיה הכרחי עבור מי שמעוניין לעשות זאת. ראשית, יש להגיש את הבקשה לרישיון נשק פרטי למשרד לביטחון פנים, לאגף רישוי כלי ירייה. ניתן להגיש את הבקשה עצמאית או בסיוע של עו"ד דניאל דרוביצקי שיפרט בפניכם את תנאי הסף לאישור הבקשה, ואף יעניק לכם ייעוץ והכוונה במקרה בו הבקשה חלילה נדחית.

האם עבור הוצאת רישיון נשק עורך דין באמת יהיה הכרחי?

מכיוון שהוצאת רישיון בישראל היא הליך לא פשוט מבחינה משפטית, כדאי להיעזר בעורך דין. יש לכך כמה סיבות; הראשונה היא שתנאי הסף לקבלת רישיון אינם מפורטים, כמו גם רשימת היישובים בישראל שתושביהם בעלי סיכוי גבוה יותר לקבלת רישיון (בשל רמת סיכון גבוהה יותר). בנוסף, בקשות שונות עלולות להיפסל בשל אי הגשת מסמכים במלואם, מילוי לא מדויק של המסמכים, תקלות טכניות ועוד .

כיצד איש המקצוע יוכל לעזור לכם?

כפי שוודאי הבנתם, אי אפשר סתם כך להוציא רישיון נשק עורך דין כנראה יהיה חייב לתת לכם ליווי מקצועי, וכעת אתם יודעים גם למה. עו"ד דניאל דרוביצקי מחזיק בניסיון והבקיאות בכדי לסייע להגיש את מסמכי הבקשה לרישיון נשק באופן מדויק ונכון, כך שיתקבלו במשרד הפנים ללא סימני שאלה ומכשולים, שמבקשי רישיון נשק נתקלים בהם לא מעט. בנוסף, יכווין אתכם לקראת הבדיקות השונות הנדרשות לקבלת הרישיון (לדוגמה, מבדק כשירות נפשית) וכן ילווה אתכם בפן המשפטי לכל אורך התהליך, בכדי להעלות ככל האפשר את סיכויי הבקשה להתקבל, כך שתקבלו בסופו של דבר את הרישיון המיוחל.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support